Betaling, forsendelse og retur
Betaling:
Vi har Klarna Checkout som standard betalingsløsning der du kan betale med kort. Det er også mulig å betale med Vipps eller PayPal. De fleste utenlandske kunder må benytte PayPal. Ved spørsmål angående faktura ber vi om at du tar kontakt med Klarna kundeservice på https://www.klarna.com/no/kundeservice/ eller telefon 21 01 89 91. På Klarna kundeservice kan du også finne mye info angående din betaling og leveranse, og du kan laste ned Klarna-appen for å enklere løse problem og håndtere returer, få kontroll på dine betalinger og få en oversikt over alle dine kjøp.
Bedriftskunder har mulighet til faktura vedlagt.
Fraktpriser:
Vi har nå en fast fraktpris på 89,- som gjelder på alle forsendelser i fastlandsnorge.
Vi sender også pakker til utlandet. Pris-eksempel i Norden: 400,- for pakke under 2kg.
For andre steder: legg inn adresse så får du opp fraktprisen før du bekrefter bestilling.
OBS: Det kan komme moms i tillegg på utenlandsforsendelser.
Forsendelse:
Vi sender varene med PostNord samme dag hvis bestillingen kommer inn før kl 12 på en vanlig arbeidsdag. -Avvik kan forekomme i høysesongen.
Vi sender dessverre ikke pakker i oppkrav.
Du kan spore din pakke på PostNord.no eller inne på ordren din hvis du logger deg inn på "Min side". Når varen er sendt fra oss vil det sendes en ordrebekreftelse med sporing til den e-postadressen du har oppgitt.
Levering:
I kassen kan du velge mellom 3 ulike leveringsmuligheter:
- PostNord MyPack home small -Dette kan bare velges for pakker under 2 kg og må passe i postkassen. Dersom pakken ikke får plass i postkassen tillegges tjenesten pose på dør eller henting på utleveringssted.
- PostNord MyPack collect -Pakkene sendes til valgt utleveringssted og kan følges hele veien. Mottaker får en hentemelding med kode når pakken er ankommet og klar for utlevering. Lange åpningstider gir kunden valgfrihet mht. henting, mot fremvist legitimasjon og signatur ved levering.
OBS: 7 dagers hentefrist! Mottaker kan selv utvide fristen enkelt i myPostNord-appen eller på my.postnord.no. - PostNord MyPack hjemlevering -Denne pakken leveres standard til mottakerens fortauskant. Mottakeren varsles via sms eller e-post dagen før med informasjon om leveringen + mottar en lenke til en side der leveringsalternativ og tid kan velges.
Retur og bytting:
Vi har enkelt og gratis retur. Returlapp og skjema ligger vedlagt i pakken din.
- Fyll ut skjemaet.
- Pakk inn produktene du ønsker å returnere i innpakningen som hører til varen og pakk deretter i en ytre emballasje. Bruk gjerne om igjen innpakningen den kom i. Gjenbruk sparer miljøet!
- Legg ved dette returskjemaet i pakken.
- Fest den medfølgende returlappen på den ytre emballasjen.
- Lever pakken på et av Postnords utleveringssteder.
- Bestill riktig størrelse/ny vare i nettbutikken.
Produkter med trykket navn/telefonnummer e.l. kan ikke byttes.
Last ned RETURSKJEMA her dersom du mangler dette.
Reklamasjoner:
Dersom du mener det er en feil ved varen er det fint om du tar bilder av feilen og sender det på order@protex.no først.